Ik ga akkoord

Commissies

Binnen Ruiten Drie zijn er verschillende commissies of groepen die zich bezig houden met verschillende activiteiten. Wil je meer weten of meehelpen, neem dan contact op met één van de coördinatoren:

Racefiets

De race-toercoördinator, de wegkapiteins en de instructeurs zijn verantwoordelijk voor de trainingen en clinics. Zij zorgen voor het opstellen van een trainingsrooster (welke wegkapitein rijdt wanneer), voorbereiden van de routes, veiligheid tijdens de trainingen, opleidingen en andere organisatorische zaken.

MTB

Bovenstaande geldt ook voor de mountainbiketak, alleen zijn de banden wat dikker en de ondergrond wat lastiger. Deze groep valt onder de verantwoordelijkheid van de MTB-toercoördinator.

Sponsor

De sponsorcommissie is het aanspreekpunt voor de huidige en potentiële sponsoren en geïnteresseerden bedrijven. Lees meer op de pagina Sponsor.

Communicatie

Deze groep houdt zich bezig met de communicatiekanalen van de vereniging. Denk aan de website, Facebook, Twitter en de nieuwsbrief. Binnen het bestuur is iemand hier het aanspreekpunt voor.

Kleding

De kledingcommissie wordt eens in de 5 jaar opgericht om het nieuwe kledingplan voor Ruiten Drie te maken. De commissie is zoveel mogelijk een afspiegeling van het ledenbestand, met dames, heren, mountainbikers en wielrenners in haar gelederen. Nadat de nieuwe kledinglijn is gelanceerd houdt de commissie op te bestaan.

Kom jij bij onze toervereniging?

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!